Information on romance scams and scammers.
#317715 by SpassBremse Mon Jan 23, 2017 3:57 am
From: [email protected]
Reply To: [email protected]
GruB Haben Sie Interesse an meinen Brief? Ich zufrieden sein, Sie zu treffen und chatten.
Ich geniesse neue Leute zu treffen. Dank des Internet, um es viel einfacher geworden.
Sie fragen sich wahrscheinlich, warum ich dies schreibe. Es ist so?
Ich mochte mit Ihnen Freundschaft gerecht zu werden. Aber wer weiss, Sie am Ende mit etwas kann mehr. :)
Was denken Sie daruber? Ich mochte Sie uber mich selbst zu erzahlen.
Ich habe noch nie verheiratet. Ich bin eine lange Zeit ohne eine Beziehung mit einem Mann.
Deshalb bin ich bereit fur eine neue Beziehung und Dating. Mit mir kann man immer zu einem beliebigen Thema zu sprechen.
Bei mir ist es etwas zu reden, und ich bin immer bereit, zuzuhoren. Daher werden Sie nicht langweilen.
In einem Brief fur mein Bild aussehen. Ich mochte wissen, dass Sie sie mogen.
Seien Sie nicht schuchtern und fragen Sie, was Sie in Ihrem Brief wissen wollen. Gerne beantworten ich.
Und ich mochte Ihre Fotos zu sehen, auch. Ich wurde gerne. Natalia.
PS. Sie konnen diese Meldung ignorieren, wenn Sie mochten, mit mir kennen nicht bekommen. Ich wurde gerne glauben, dass ich Ihren Brief zu lesen. :)

Greetings Are you interested in my letter? I will be happy to meet you and chat.
I enjoy meeting new people. Thanks to the internet to make it much easier.
You probably wonder why I am writing this. It is so?
I would like to meet with you friendship. But who knows you can end up with something more. :)
What do you think about it? I would like to tell you about myself.
I have never married. I am a long time without a relationship with a man.
That's why I'm ready for a new relationship and dating. With me you can always talk to any topic.
With me there is something to talk about, and I am always ready to listen. Therefore, you will not get bored.
Look in a letter for my picture. I would like you to like them.
Do not be shy and ask what you want to know in your letter. I am happy to answer.
And I liked to see your photos, too. I would like to. Natalia.
PS. You can ignore this message if you do not want to get acquainted with me. I was happy to believe that I can read your letter. :)

PLEASE DO NOT TELL A SCAMMER HE IS REPORTED HERE!
Advertisement

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests